Skip to content

Ťažko sa nám opúšťa Gruzínsko

Týždeň v Gruzínsku nám veľmi rýchlo ubehol, ale hneď na prvý krát sme si ho zamilovali. Nie všetko sme stihli, ako sme mali naplánované, niektoré unikátne miesta ešte máme v zálohe a jedlo je tu božské. Domov odchádzame s tým, že sem ešte určite prídeme.

Čierna Hora

Balkán Tour 2018 (Čierna Hora)

Po návšteve vyhliadky na Sjeničko jezero vyrážame na hranice s Čiernou Horou do pohoria Durmitor. Hraničná kontrola prebiehala bez akéhokoľvek zdržania, keďže sme boli jediný na tomto prechode. V Čiernej Hore sme pobudli iba jednu noc, ale za to zážitkov a krásnych momentov bolo neúrekom.

Balkán Tour 2018 (Srbsko)

Známi nás oslovili, či by sme pre nich neuskutočnili svadobnú cestu do balkánskych krajín, keďže sme tu už niekoľko krát boli a poznáme túto oblasť viac než dosť a sami si netrúfajú, lebo nevedia čo majú očakávať. Mali sme v pláne im ukázať čo najviac z týchto krajín za veľmi krátky čas a tomu sme…

Po tretí krát do Sarajeva

Aj keď v Sarajeve sme boli už dva krát, toto mesto má svoju atmosféru a akonáhle ho raz navštíviš, budeš chcieť sa sem vrátiť znova. Je takou vstupnou bránou do Orientu. Preto padla vhod žiadosť, či by sme dvom blondínam s rodinami nešli robiť sprievod a navyše sme mali u leteckej spoločnosti WizzAir zostatkový kredit,…

Super rok 2016

Navštívených 14 krajín, precestovaných viac ako 75.000km s neskutočným množstvom zážitkov a so super ľuďmi! Tento rok, len tak nezabudneme. Poďte sa pozrieť čo všetko sme zažili.

India: Nezverejnené komentované fotky

Konečne vybaľujeme aj moju zrkadlovku z batoha a s očakávaním zasúvame SD kartu do počítača. Aj sami sme v očakávaní, čo sme vlastne nafotili. Fotky, ktoré ste doteraz videli boli nafotené len z iPhone 6. Zrkadlovku sme nie vždy mohol vytiahnúť, dokonca sme ju museli na niektorých miestach i odložiť do úschovne. Dúfam, že si…

India: 12. deň – Návrat domov

Ani neviem napísať kedy prilietam, keďže počas 24 hodín som prešiel asi 4 časové pásma. Podľa Indie o 3:30, podľa Seychellov o 6:00 a podľa času domova o 08:00. Trochu je z toho môj organizmus zmätený, ale mobil mi ukazuje správne, podľa toho kde som.

India: 11. deň – Seychelly v nedeľu = Katastrofa!

Ďalšie kruté a hádam už posledné vstávanie v nekresťanskú hodinu. O 5:20 odlet medzinárodného letu. Musím vstávať už o 02:30. Po skúsenostiach z Dillí sa už neobávam, že nezoženiem odvoz, aj keď ma zo začiatku za 100 ₹ vôbec nechce zobrať.

India: 10. deň – Návrat do Bombaja

Treba sa vrátiť do Bombaj. Lietadlo letí veľmi skoro ráno. To je niekoľko budíkov pre istotu nastavených 03:00. Človek ledva zavrie oči a už musí vstávať. Polovyspatý sa rýchlo obliekam, kašlem na rannú hygienu, beriem svoju zbalenú batožinu a vyrážam z hotela ešte so zalepenými očami.

India: 9. deň – Hlavné mesto Indie

To bol znova dnes extra náročný deň. Ten už začal vstávaním o 06:00. Vlak mal ísť o 08:18, ale ranné zbalenie, sprcha, presun na stanicu, vylúštenie správneho nástupišťa zaberie dosť času.

India: 8. deň – slávny Taj Mahal

No to ti bol luxus. Ani vo sne sa mi nesnívalo, že napriek všetkým negatívnym informáciám o indických vlakoch to bude radosť cestovať.

India: 6-7.deň – Váránasí – obchodníci so smrťou

Už ráno keď sa prebúdzam je peklo. Napriek tomu, že ráno o 07:30 je “29°C”, tak sa prebúdzam už celý mokrý, s tým že i vlasy sú mokré, ako keby som práve vyšiel zo sprchy. Neprispieva tomu ani miestna vlhkosť, keď už dva dni vyprané veci nie a nie vyschnúť. A to nehovorím o plavkách,…

India: 5.deň – Oddychový deň, opúšťam mesto Bombaj

Dnes sa presúvam naprieč Indiou o 1700km ďalej. Namiesto toho, aby som ešte niekam vybehol do mesta, musím sa kompletne zbaliť, byť dve hodiny vopred na letisku a plus rátať i s presunom na letisko, čo bude minimálne ďalšie dve hodiny.

India: 4.deň – Ochutnávka mesta Bombaj

Dnes mám celý deň na to, aby som spoznal trochu viac toto mesto. A tak z môjho hotela New India v ktorom by som sa v Európe asi neubytoval (tu je to nadštandard), vyrážam na slepo peši smerom k moru.

Ubytovanie v Bombaj

India: 3.deň – Konečne cieľový kontinent

Zas som veľa nenaspal. Kým zhasnú svetlá v lietadle počas nočného 5 hodinového presunu, ubehnú dve hodiny. Spoločnosť AirSeychelles ti asi na každom lete podáva minimálne jedno jedlo.

India: 2.Deň – Raj na zemi?

Ešte za tmy nás letušky prebúdzajú z prehadzovacieho spánku a hľadania správnej polohy na sedačkách, či na zemi alebo medzi sedačkami, aby sa človek ako tak vyspal. Aj tak to veľmi nepomohlo.