Skip to content

Tajná komnata erotického umenia

Obyvatelia Pompejí a Herculanea považovali falus za symbol ochrany, prosperity a šťastia a zobrazovali ho takmer všade od nábytku až po petrolejky. Fresky na budovách znázorňovali erotické stretnutia nýmf a satyrov. Sex bol vlastne všade.

Kapucínske katakomby

V kapucínských katakombách v Palerme sa nachádza osem tisíc tiel v rôznych štádiách rozkladu. Pôvodná hrobka pre mníchov sa postupom času rozrastala, ako si bohatí mešťania platili za svoje miesto v svätých katakombách.

Podzemné chrámy Damanhurov

Medzi rokmi 1978-1992 sa členovia komunity Damanhur venovali kopaniu siení vo vnútri hory, pričom načúvali zvuku, o ktorom verili, že je prúdom energie spájajúci zem a vesmír. Ich hĺbenie prebiehalo v tajnosti, nepožiadali totiž príslušné orgány o stavebné povolenie. Nakoniec však bola ich práca odhalená.

Ostrov Poveglia

Najväčšou prekážkou pri návšteve ostrova Poveglia je nájsť niekoho, kto bude ochotný ťa tam dopraviť. Poveglia leží južne od Benátok a pre miestnych obyvateľov aj turistov je tam vstup zakázaný. Jeho história vysvetľuje prečo.

Benátky z hladiny

Karneval v Benátkach je určite akcia ktorú každý určite pozná. A okrem nádherných pamiatok asi tu nie je nič možné. Ale to je veľký omyl! Na jeden deň tesne pred vrcholom leta sa uzavierajú kanály pre takmer všetku dopravu a sú určené práve vám.

Fanúšikovia Pink Floyd, nech vám toto neujde

Len pred pár dňami začala svetová výstava, ktorá do Ríma pricestovala z Londýna, kde bola jej premiéra. V Londýne túto výstavu videlo 400.000 ľudí.

Maroko časť 10: Odlietame domov

Naše mobily začínajú drnčať už o 06:00 ráno. Odlet je až o 08:30 a myslíme si, že času máme dostatok. Však dve hodiny stačia pred odletom, keďže nemáme batožinu na odbavenie. No dosť sme sa mýlili, hlavne keď sme ignorovali upozornenie od RyanAir, že treba byť tri hodiny pred odletom už na letisku.

Znova Benátky

Keď sme sa dozvedeli, že Vodácke centrum má dve miesta voľné v aute na akciu Vogalonga konanej v Benátkach neváhali sme ani na chvíľu a súhlasili sme. Zbalenie bol najmenší problém – iba do príručnej batožiny, akoby sme leteli. Prihodili len stan a spacáky a už v piatok tesne poobede sme naskakovali do auta.

Zabezpečujeme dovolenku v Maroku

Ako ste si mohli prečítať v predchádzajúcom článku, kúpa leteniek nie je nič hrozné a pri troche plánovania sa dá vyskladať zaujímava kombinácia s ešte zaujímavejším cieľom. V ďalšej časti si zabezpečíme ubytovanie a presuny.

Cenovo dostupná exotika

Cesta za exotikou už nemusí predstavovať náklady približujúce sa tisíckam euro. Dá sa aj lacno. Pozrite si náš plán na leto.

Super rok 2016

Navštívených 14 krajín, precestovaných viac ako 75.000km s neskutočným množstvom zážitkov a so super ľuďmi! Tento rok, len tak nezabudneme. Poďte sa pozrieť čo všetko sme zažili.

Weekend v Benátkach

Majiteľ Vodáckeho centra nás oslovil, či nechceme ísť do Benátok na weekend, že má jedno miesto voľné v aute. Prečo nie? Stačilo si zobrať tak ½ dňa dovolenky v piatok, pre odchod z Bratislavy a už vo večerných hodinách sme boli v Benátkach. Konkrétne v kempe Fusina neďaleko Benátok.

Karneval v Benátkach

Z času na čas ma zaujme niečo na internete, kam si vybrať na budúce. Takto mi udreli do očí fotografie z Benátskeho karnevalu a už si zapisujem do kalendára na rok 2017 28. február s pripomienkou 1/4 roka vopred.